are their any famous people here?

Page 2 of 6 [ 84 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next


are you famous are up in coming?
yes 21%  21%  [ 6 ]
no 79%  79%  [ 23 ]
Total votes : 29

blue_bean
Veteran
Veteran

User avatar

Joined: 13 Apr 2006
Gender: Female
Posts: 10,617
Location: Behind the wheel

10 Jul 2010, 12:25 am

There was a guy who joined here a few years ago claiming to be a really famous actor and stand up comedian who recently got diagnosed with AS. His story seemed legit IMO. Everyone was trying to guess who he was :P



zen_mistress
Veteran
Veteran

User avatar

Joined: 11 Jun 2007
Age: 43
Gender: Female
Posts: 6,033

10 Jul 2010, 2:21 am

Good luck in the poetry writing and modelling, Monique :) .

As for me, I wouldnt like to be famous, but I would love to be rich.... then I could buy a nice little house and travel heaps.


_________________
"Caravan is the name of my history, and my life an extraordinary adventure."
~ Amin Maalouf

Taking a break.


Asp-Z
Veteran
Veteran

User avatar

Joined: 6 Dec 2009
Age: 27
Gender: Male
Posts: 11,018

10 Jul 2010, 2:55 am

I'm going to be rich, but not famous. I'd hate to be a celebrity.



ellomo
Raven
Raven

User avatar

Joined: 24 Jun 2010
Age: 50
Gender: Male
Posts: 121

10 Jul 2010, 3:14 am

In my field of specialty I am.....But most people don't know me by my real name.

Peace ellomo



mjs82
Veteran
Veteran

User avatar

Joined: 20 Jun 2005
Age: 38
Gender: Female
Posts: 3,166

10 Jul 2010, 8:11 am

I'm famous but now instead I've decided to become infamous



Wuffles
Deinonychus
Deinonychus

User avatar

Joined: 5 Apr 2010
Age: 40
Gender: Female
Posts: 354

10 Jul 2010, 8:36 am

i'm mel gibson. except i'm a girl. i swear.



OneStepBeyond
Veteran
Veteran

User avatar

Joined: 19 Jun 2010
Age: 32
Gender: Male
Posts: 11,310

10 Jul 2010, 11:38 am

ill be famous when im dead

Seanmw wrote:
my name is Jack Johnson, i write music


i saw you!



Irulan
Veteran
Veteran

User avatar

Joined: 17 May 2007
Gender: Female
Posts: 3,663
Location: Poland

10 Jul 2010, 11:59 am

blue_bean wrote:
There was a guy who joined here a few years ago claiming to be a really famous actor and stand up comedian who recently got diagnosed with AS. His story seemed legit IMO. Everyone was trying to guess who he was :P


What was his screenname here on WP?



blue_bean
Veteran
Veteran

User avatar

Joined: 13 Apr 2006
Gender: Female
Posts: 10,617
Location: Behind the wheel

10 Jul 2010, 12:07 pm

Irulan wrote:
blue_bean wrote:
There was a guy who joined here a few years ago claiming to be a really famous actor and stand up comedian who recently got diagnosed with AS. His story seemed legit IMO. Everyone was trying to guess who he was :P


What was his screenname here on WP?


Oz_Sputnik



MONIQUEIJ
Veteran
Veteran

User avatar

Joined: 2 Oct 2009
Age: 30
Gender: Male
Posts: 2,353

10 Jul 2010, 12:28 pm

Seanmw wrote:
my name is Jack Johnson, i write music

I only use this screen name & avatar so people don't start mobbing me & PM me constantly :lol:


really :D



MONIQUEIJ
Veteran
Veteran

User avatar

Joined: 2 Oct 2009
Age: 30
Gender: Male
Posts: 2,353

10 Jul 2010, 12:28 pm

blue_bean wrote:
There was a guy who joined here a few years ago claiming to be a really famous actor and stand up comedian who recently got diagnosed with AS. His story seemed legit IMO. Everyone was trying to guess who he was :P


what do imo means



MONIQUEIJ
Veteran
Veteran

User avatar

Joined: 2 Oct 2009
Age: 30
Gender: Male
Posts: 2,353

10 Jul 2010, 12:29 pm

zen_mistress wrote:
Good luck in the poetry writing and modelling, Monique :) .

As for me, I wouldnt like to be famous, but I would love to be rich.... then I could buy a nice little house and travel heaps.


thank you



MONIQUEIJ
Veteran
Veteran

User avatar

Joined: 2 Oct 2009
Age: 30
Gender: Male
Posts: 2,353

10 Jul 2010, 12:32 pm

Seanmw wrote:
my name is Jack Johnson, i write music

I only use this screen name & avatar so people don't start mobbing me & PM me constantly :lol:


is this you [youtube]http://www.youtube.com/user/flipsterr10?blend=1&ob=4[/youtube]



MotherKnowsBest
Veteran
Veteran

User avatar

Joined: 14 Nov 2009
Age: 48
Gender: Female
Posts: 1,196

10 Jul 2010, 12:33 pm

It depends on your definition of famous. My husband is a regular on these forums and he is listed in Who's Who, although he is only 'famous' in the world of super-nerds.



MONIQUEIJ
Veteran
Veteran

User avatar

Joined: 2 Oct 2009
Age: 30
Gender: Male
Posts: 2,353

10 Jul 2010, 5:21 pm

yay a few days ago i went to www.mandy.com
i saw in ad for SMALL CLAIMS”, a comedic television pilot revolving around a NYC small claims court. i sent my head shots and my resume by email, i got a email just now, i could be an extra in this i'm so excited, i have a long way to go but every thing counts. its no pay but copy of project so thats good :wink:



Taupey
Veteran
Veteran

User avatar

Joined: 24 Feb 2010
Age: 58
Gender: Female
Posts: 7,168
Location: Somewhere between juvenile and senile.

10 Jul 2010, 8:21 pm

MONIQUEIJ wrote:
Leiservampir wrote:
Somebody said yes :O
Who? For what? :D


lol it was me. poet a few of my poems is publish in this girls write now 2008 book
http://www.amazon.com/Becoming-Women-Gi ... 0615212778

and a few are on websites and i did a few open mics ect. and i have 300 poems i written.

and a few days ago i did a model photo shoot for citizen people nothing big but it get me started.

and i was in a few plays before in i took two acting workshops,
so that what i mean by up in coming i'm working on it, i have a long way to go even longer with my communication skills. lol :lol:


:cheers: That's COOL, Congrats MONIQUE! I hope you get the part too. :D

I know and have known some famous and semi-famous people throughout my life. I'm NOT famous and I don't want to be. I cherish my privacy far too much. But I am going to die wealthy. :queen: