Page 1 of 1 [ 6 posts ] 

nortier
Blue Jay
Blue Jay

02 Jun 2012, 2:45 pm

Dag Nederlandse WP'ers!

Ik ben al enige tijd actief op WP, maar eigenlijk lijkt het me heel leuk om wat nieuwe 'fysieke' vrienden te maken met wie ik meer aansluiting kan hebben dan NTs. Ik ben recentelijk naar Haarlem verhuisd (maar ben regelmatig in Utrecht voor mijn studie) en ken er weinig mensen, dus ik vroeg me af of er

1. Mensen in de Randstad wonen die wel eens een bakje koffie willen doen
2. Überhaupt alle Nederlanders hier wel eens in groepsverband afspreken of daar interesse in hebben

Ik ben benieuwd!

Groet,

Nortier

Chris71
Sea Gull
Sea Gull

02 Jun 2012, 4:37 pm

Hoi, en groetjes uit Hoofddorp!

It is a great community here on WrongPlanet, isn't it.

Well I'm actually an expat, nieuwe in Nederland, so I'm not native Nederlander, so if you want to talk with native people that is OK with me. By the way, how do you find the travel between Haarlem and Utrecht? Do you drive or take the train? It must be irritating on that route, especially in the spits (rush-hour).

Have a nice 2012.

Chris

Neurotypical score: 129 of 200
RAADS-R score : 25

nortier
Blue Jay
Blue Jay

03 Jun 2012, 2:34 am

Chris71 wrote:
So if you want to talk with native people that is OK with me. By the way, how do you find the travel between Haarlem and Utrecht? Do you drive or take the train? It must be irritating on that route, especially in the spits (rush-hour).

No, I'd love to talk to non-Dutch people, too! I'm lucky to only have class two times a week (I travel by train), but this commute is very difficult for me. I use noise MP3s for the trip and I always sit in the silent area so I can at least ask people to please be quiet ;).

Chris71, do you commute? How do you like Hoofddorp?

Choala
Tufted Titmouse
Tufted Titmouse

04 Jun 2012, 6:56 pm

Zelf woon ik een eindje van Utrecht en Haarlem vandaan, maar vanuit de Flevopolder lijkt alles ver te zijn.

Om eens in groepsverband wat te organiseren zal helemaal geen slecht plan zijn. Hoewel er genoeg NT's te vinden zijn, is contact maken met semi-sociale AS-ers een stuk lastiger. Je hebt natuurlijk projecten als www.ietsdrinken.nl, maar ook die zijn beperkt. Voor zo'n idee ben ik zeker in!

Dismentleman
Butterfly
Butterfly

13 Jun 2012, 6:50 pm

Hoi, ik heb al eens gehoord van zulke groeps ontmoetingen in NL! Maar of dat iets met WP te maken had betwijfel ik..

DefKoN
Hummingbird
Hummingbird

10 Jul 2012, 1:10 am

wou dat ik er bij kon zijn.... woon in curacao :(